torek, 1. julij 2014

Torek 1.7.14

Danasnje kosilo: juha iz bučke, čebula in česen z provansalskimi začimbami, dodala sem kapre, da ne bi bilo potrebno solit, pa se ni izšlo po zeljah. Ko sem vse skuhala in spasirala, sem ugotovila, da pa ni tako dobro, torej sem solila in okisala, in skoraj nisem mogla vrjeti  spremembi, njamsi. Zraven, na drugi krožnik, sem si dala malo paprike, olive, mlade ćebule in vlozeni posušeni paradiznik, za prste polizat. Uspešen vitaminski dan.


Zjutraj sem pozno vstala, a sem vseeno telovadila, hodla in tekla, skoraj na tešče. Se mi zdi da je pol dan kar lepši, ko uspeš sebe v nekaj prepričat. Po vsakem teku/ hoji zjutraj, se knajpam, kar v  mojem jeziku pomeni: mrzla topla voda, zelo pozivljajoče, na začetku sem skakala, cvilila, pela(beri drla), sedaj je mnogo lazje, a se vedno stresno a neprecenjlivo, ko telo dokončno zjutraj zbudiš, se mi zdi da bi lahko gore prestavljala.


Vsem želim lep in mmiren večer, aja, pa v trgovino bom poizkušala it samo enkrat na teden, cel teden pa si bom delala seznam, kaj vse rabim. Sreča da zivim v mestu, in lahko s kolesom ali peš obredem vse trgovine. Da se nekaj naredim za naravo in zase. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar